Friday, October 21, 2016

I Am Grateful

Dear friend,

Please consider to help me relocate this $17.5m(seventeen million,five hundred thousand US dollars) for establishing an industry in your country.This fund was deposited in our bank by our customer
who died in 2007 without a heir. A routine notification was sent to her forwarding E-mail address but without responses.
The customer did not declare her next of kin in the bank official papers including her real home contacts.

This money has been floating and if I do not remit it out urgently it will be confiscated by the government as unclaimed fund.
You will be compensated for your collaboration to receive this fund in to your country. I will give you all vital information and clarification when I receive your reply.


Meanwhile kindly send the following info:
(1) Your name in full.
(2) Your full residential address.
(3) Your occupation.
(4) Your Country of origin.
(5) Your Mobile phone.
(6) Your age.

Regards,
Mr.Hassan Mahmood.

1 comment:

  1. شهادة من استعادة بمساعدة مارتينيز يكسي (Lexieloancompany@yahoo.com أو +18168926958) ..

    لقد كنت في الفوضى المالية للأشهر الماضية، أنا أمي وحيدة مع أطفال أن ننظر بعد. اسمي رينيه جوان Rothell، وأنا من ريدلي بارك بولاية بنسلفانيا. وقبل بضعة أسابيع صديقي زار لي وعلى طول مناقشتنا قالت لي عن السيد مارتينيز يكسي من (Lexieloancompany@yahoo.com)؛ أنه يستطيع مساعدتي للخروج من الوضع المالي الخاص بي، وأنا لم يعتقد سبب لدي تنفق الكثير من المال على المقرضين القروض المختلفة الذين لم يفعلوا شيئا سوى الهرب مع أموالي. ونصحت، أعطى ذلك في محاولة لأنها وبعض زملائها تم انقاذهم من قبل هذا المقرض Godsent مع القروض لإحياء موتهم الشركات وسداد الفواتير. لذلك أنا بالبريد عليه وسلم وشرح كل شيء عن حالتي المادية، وبالتالي أخذني من خلال عملية القرض التي كانت مختصرة جدا وسهلة .. وبعد أن منحت طلبي قرض بقيمة 78،000.00 دولار أمريكي، كل ما فعلته هو اتباع المعالجة وتكون متعاونا و اليوم أنا فخور صاحب العمل تقاسم شهادة المقرض أرسل الله. يمكنك الوصول إليه وكذلك من خلال موقع الشركة: http://lexieloans.bravesites.com أو النص: +18168926958


    ReplyDelete